HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.08.28. 15:56 valkoinen

8. nap: buszos városnézés

 Hát, akkor kifejtem. :) 12-től indultunk az egyetemtől 5 busszal. Én negyed 12 körül elindultam a suliba, mert nyitva kellett volna lennie az egyetemi menzának. Nem volt, de jövő héttől már nyitva lesz (mikor hazaértem, megnéztem neten, mert egyszerűen nem értettem, hogy akkor miből gondoltam, hogy nyitva lesz) szombaton is. Úgyhogy ebéd gyanánt Dove nevű finn karamellás csokit ettem és kakaót ittam (igen, megismerkedtem az egyetemi automatákkal :D). Szóval elindultunk. 2-ig tartott a program, 2 helyen álltunk meg: a Pyhäjärvinél (Szent tó) és a székesegyháznál. A fényképezőgépemben Murphy törvénye szerint lemerült az elem, úgyhogy nem túl sok fényképet tudtam csinálni sajnos, de szerintem még úgyis elmegyek várost nézni ma, holnap vagy jövő héten. Zsuzsa megbízott, hogy csináljak fényképet finn cicáról, és láttam is, csak hát igen, rohadjon meg a gépem. De legalább már tudom, hogy valószínűleg a belvárosban nem fog velem szembejönni egy macsek, úgyhogy a családi házas részben keresem majd, a tavak közelében. Ennyi. Szóval szerintem nem volt rossz, de akár szét is bonthattak volna minket kisebb csapatokra, csinálhatták volna teljes naposra, és tényleg meg is nézhettük volna a főbb dolgokat, mert ez így olyan fura volt nekem, hogy igen, itt van ez meg ez, és ennyi. Ennyi történt ma, elmentem a boltba elemet venni, és visszafelé tettem egy kis kitérőt a Fő tér felé, ha már van nálam fényképezőgép, és megörökítettem a motorkiállítást - bár nem olyan motorok voltak, amilyeneket én szeretek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr222254482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása