HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.08.27. 19:22 valkoinen

7. nap: az utolsó orientációs előadások

 Na, nem mentem tegnap buliba (helyette az Amerikában című filmet néztem finn felirattal. Jó film amúgy) - viszont természetesen sokan igen, úgyhogy alig voltunk az előadásokon. :) Nem teljesen értem, miért nem a következő hétre tették ezt a partit, mert akkor nem lesz semmi program, és akkor nem maradtak volna ennyien az utolsó napról. Meg most esett le, hogy nem is nagyon fogunk már találkozni, szóval arra is jó alkalom lett volna, hogy összehozzák a csapatot. Bár arra az angol nyelvű társadalom-kultúrás előadásra állítólag szinte mindenki szokott járni (könnyen szerezhető 1 kredit). Najó, nem leszek rosszmájú, meg érdekes-hasznos is. Nekem azon akadt meg a szemem, hogy lesz olyan téma, hogy hogyan beszélgessünk a finnekkel, és kíváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle. Na, de tárgyra. Ma se kaptunk reggelit. Mondanám, hogy azért, mert csak 10-re kellett menni, és az már nem annyira reggeli, de mivel tegnap se kaptunk, ezért csak szimplán nem aranyosak. :) Az első előadást egy lelkész tartotta, úgyhogy nem nagyon mozgatott. :) Kellett ma kitöltenünk egy elégedettségi kérdőívet, amin megkérdezték, mennyire voltak hasznosak az előadások, jól le is húztam 2-esre. ;) A második a sulis sportlehetőségekről szól, ami szintén nem érdekel, mert nem vagyok milliomos, meg lovaglás sincs. A harmadikat a szállásadónk tartotta, nem volt túl érdekes, mert minden rajta volt a papírokon, amiket levélben küldtek. Aztán volt 2 egyetemi szövetség, ami bemutatkozott. Az egyikről teljes egészében lemaradtam, mert akkor kaptuk meg a kérdőívet, és azt töltöttem ki. :) A másik jól hangzott, Iltakoulu, tehát Esti iskola volt a nevük, a srác a szokásos finn overálban volt. :) Itthon aztán megnéztem a weboldalukat, de így nem nagyon írtak programokat, szóval ennyit róluk. Zárásképpen pedig az interaktív pasi (ki honnan jött?) tartott előadást: Closing words. Annyira ez sem volt informatív. Utána kajálni mentem Rebekával meg egy másik kínai csajjal, talán Lucy. Ma is ehető volt a kaja (pulyka). Aztán aláírattam a papírjaimat a vicces-interaktív bácsival, aki tud magyarul. :)) Utána leadtam a papírokat faxoltatni az Erasmus-irodába, hétfőn kell visszamennem értük - teljesen máshogy képzeltem ezt a faxolás dolgot, de abszolút jófejek, hogy megcsinálják helyettem. :) Illetve nem tudom, Magyarországon hogy működik. Kb. ennyi volt az értelmes része a mai napomnak. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr572252785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása