HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.08.23. 17:48 valkoinen

Első nap az iskolában

 Nem volt túlságosan első nap meg iskola feelingje a dolognak, bár igen, ez még nem a suli, csak az orientációs hét. 9-kor keltünk Ahyoung-nal (asszem így kell toldalékolni), kicsit késtünk - Regina, Ahyoung osztrák barátnője már várt minket. Háromnegyed 10 után indultunk el otthonról, 10-re viszont már benn voltunk az egyetemen, szóval nincs messze a suli. Nem tévedtem el, amikor egyedül jöttem aztán haza, jee! :) Mikor bementünk, aztán ketté is váltunk Ahyoungékkal, mert ők már itt vannak 3 hete a nyári kurzus miatt, ők már regisztráltak az egyetemen. Én nem. Jó hosszú volt a sor, úgyhogy le is késtem az első előadást, aminek ez volt a címe: First things first - how to get started with your studies at UTA? Éppen mögém pedig ki állt be? Egy cseh csaj, aki véletlenül éppen finn szakos. :) Szóval király, létrejött az első ismeretségem, bár hogy azért ne feledkezzek meg pesszimista önmagamról, ki tudja, mennyire lesz tartós... Mire megkaptam a papírokat, már éppen túl voltak azon, hogyan kell kitölteni azokat, szóval vicces volt, az előadás többi része éppen nem volt annyira érdekes. Következő napirendi pont: Walking tour around the University campus, ami egyébként egy rohadt labirintus. Elvileg 45 perces lett volna, de sokkal tovább tartott. Belevettek kb. ilyen promóciós részt: sportoljunk az egyetemen, ami jó drága... Én a kávézóban találkoztam volna a tutorommal délben, elvileg lett volna 15 percem megtalálni, hol van, gyakorlatilag kb. -15 percem volt. Ráadásul az a vicc, hogy közben találkoztunk, és mondta, hogy majd jöjjek vissza ide, de egyszerűen nem találtam vissza hozzá. Megkérdeztem a cseh csajt, Katkát, hogy szerinte hol találkoztunk vele, közölte, hogy ő sem tudja. :) Szóval vagy mindketten hülyék vagyunk, vagy tényleg labirintus. Jó, lehetnek egyéb varációk is, de ezt most hagyjuk. :) A tutorom segített kitölteni a diákigazolványigénylő-lapot, és el is mentünk a bankba, hogy befizessük a röpke 46.50 eurót (azaz kb. 13 000 forintot), plusz 5 euróval lehúztak az utalásért, jahj. Délután 4 körül visszamentem az egyetemre, ahol leadtam az igénylést, és 3 hét múlva lesz diákom, juhú. Addig meg kaptam igazolást arról, hogy diák vagyok, és olcsóbban ehetek a menzán, jee. :) Ennyi volt a mára szánt evangélium. :) Nem is tudom, ki szokta ezt mondani... Na, mindegy. Huomenna tavataan, azaz see you tomorrow!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr532241730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása