HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.06. 14:08 valkoinen

77. nap: nem, most van mindenszentek...

 Szóval nem is kell mondanom, hogy kiderült, hogy miért nincs ebéd ma... De miért nem tudták ezt kiírni a honlapon? Miért csak annyi, hogy zárva? Szörnyűek... Most utánanéztem a neten (amúgy néhány bolt kirakatára ki volt írva, hogy miért nincs nyitva, szerencsére), és úgy van, hogy október 31. és november 6-a közötti szombaton van a mindenszentek itt. Szóval most nincs kajám... Ez úgy derült ki, hogy éppen mentem a Lidlbe ebédet venni, ami nem volt nyitva, reménykedve és tudva, hogy felesleges reménykedni, megnéztem, nyitva van-e a K-market - természetesen nem volt. Úgyhogy végül a mekibe mentem. Elvitelre kértem a kaját, ha már úgyis 2 sarokra van tőlünk, de a srác nem úgy adta, mint múltkor: akkor volt frankó italtartó, nagyon profi volt. :) Most viszont a kaja zacsiban, az italt meg vidd, ami azért se kellemes, mert tele van jéggel, és lefagyott a kezem, de a nagyobb baj az, hogy lusta voltam letenni a cuccokat, és gondolom, idióta módon húztam az ajtót a kulcstartóval együtt, hogy kinyíljon, így letörtem a kulcstartót, úgyhogy majd valamit kitalálok otthon, pillanatragasztó, vagy veszek újat. Felfelé a lépcsőn meg kiesett a kulcs a kezemből, szerencsére csak egy emeletet esett, és megtaláltam. :) Kb. ennyi történt ma, most megebédeltem, megteáztam, közben néztem sorozatot, tegnap meg sikerült megírnom a legnehezebb észt házit "otthonom" témakörben, most meg majd a hetirendnek állok neki, aztán meg előadásnapló. Szebb és szerencsésebb napot, mint az enyém! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr752428161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása