HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.31. 21:48 valkoinen

71. nap: mindenszentek

 Semmi különös nap - vasárnap. Ma felkelési csúcs lett volna, ha nem lett volna óraátállítás: 11.15-kor keltem volna, így, ugye, 10.15-kor, klassz. :) Az iszonyat késői kelés oka az, hogy megnéztem a Harry Potter és a bölcsek kövét. :) Valamikor 6-8 körül meg a Reszkessetek, betörők!-et. :) A Harry Potter érdekes volt, mert 2 CD-s volt, és az első CD-vel nagyon szenvedett, folyamatosan beakadt, a másikat meg simán lejátszotta. Ki érti ezt?... én nem. Stagevun néztem amúgy, és meg kell állapítanom, hogy ez a legjobb netes filmnézős oldal, amit ismerek, még általában kettőn szoktak filmek lenni, az egyik a Movshare, oda szokták felrakni pl. a House-t meg a szülifelit, és mindig elmebajt kapok, mert oldalt olyan reklámok vannak, amik zenések, és néha 1-2 percenként ki kell kapcsolni a zenét... Szörnyű. A stagevu egyébként órákig tölt, de legalább felkészülhetsz rá lelkileg. Szóval 3-ig fenn voltam. Jah, és baromi szarul voltam lefekvés előtt kb. 10 percig, kimentem a fürdőbe fogat mosni, hirtelen olyan melegem lett, hogy azt hittem, meghalok, elkezdtem szédülni, kicsit hányingerem is volt, aztán elmúlt. Érdekes. Amúgy helyesbítés: a valoviikot januárig tart, szóval teljesen rendben van a neve, csak nem voltam képben. :) Délután elmentem ebédet venni, úgy terveztem, hogy szenyát veszek, de nem volt. :( Úgyhogy kesudiót és amerikai sütit ettem. :) Rendkívül tápláló. :) Ma megnéztem a Harry Potter és a tűz serlegét (a többi részt eltávolították, hüpp) - tanulás helyett, khm. Viszont ma tuti befejezem az előadásnaplót, csak pár sor kell, magyarul már le is írtam, szóval csak fordítani kell, viszont most megyek is. Head ööd, azaz jó éjt, észtül. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr732412540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása