HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.30. 14:13 valkoinen

70. nap: az első napom Rainlendarral

 Pontosabban tegnap volt, nevezzük azt 0. napnak, különben is csak este 9 körül tettem fel, nem is számít igazán napnak. ;) Rainlendar egy naptár, ami az asztalon van, mármint a számítógép képernyőjén mint asztalon. Azért ragadtattam magam erre a lépésre, hogy telepítek egy ilyet, mert tegnap volt a valoviikot kezdőnapja (a fény hetei - amit nem tudom, miért neveznek így, mert csak pár napos - lehet, hogy utána leveszik a lámpákat? De mindjárt karácsony! Már van a boltokban kalendárium, tegnap láttam csokimikulást is. :D) Ja, igen, szóval tegnap volt a nyitónap, és elfelejtettem... Pedig volt tűzijáték meg minden. :( Amúgy otthon már unom a tűzijátékot, de ez finn lett volna! Az ablakból láttam egy részét, de akkor is... Szóval jah. Változom. Örülnék, ha pozitív változásokat is észlelnék magamon, de nem, csak a negatívakat látom: lustább vagyok és szarabb a memóriám... Jó, tény, hogy nem valami hatalmas esemény volt az életemben, szóval nem valami sulis cucc, ami miatt falba verném a fejem, hogy elfelejtettem, ezer program van Tamperében, amire esetleg terveztem, hogy elmegyek, de erre tényleg el akartam menni. Szóval telepítettem ezt a naptárt, a magyar része kicsit nehezen ment, de szerencsére a techline-on faszán leírták lépésről lépésre, hogy csináljam, hogy az olyan antigeekek is felfogják, mint én. :) Persze, kétszer közben majdnem feladtam, de aztán folytattam. De a hónapokat meg finnül írja ki, cuki. :) Voltam boltban tegnap, mert elfogyott a cukor, tehát 2 hónap alatt fogyasztok el egy kiló cukrot, az naponta 17 gramm, fantasztik. :) Vettem Pringlest, és nagy csalódás volt! Pedig korábban is ettem már, és úgy emlékeztem rá, mint a chipsek királyára, de semmi extra nem volt, sőt. Este fél 3-ig fenn voltam, megnéztem a Vili, a verebet, az Aladdint meg a 101 kiskutyát. :) Tök jóóók voltak. :) Na, viszont, most nekiállok az előadásnaplónak. Ilusat päeva jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr72409730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása