HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.19. 17:29 valkoinen

28-29. nap: az utolsó hétvége, mielőtt először hazamegyek :)

 Tegnap rájöttem, hogy kétféle agnosztikus van. Az egyik, aki lerendezi annyival az isten(ek) létezését, hogy nem lehet tudni, és ezért nem is gondolkozik rajtuk, az élet dolgain nem gondolkozik el, mint a vallásos, hogy lehet-e jelentésük mint (jutalom vagy) büntetés. A másik fajta pedig, akikhez én is tartozom (vagy lehet, hogy én vagyok az egyedüli tag? :D), elgondolkodik, hogy a dolog büntetés vagy véletlen. :D Persze, vicc az egész. Tehát az volt, hogy a felsőbb hatalom nem akarta, hogy könyvtárba menjek tegnap. Összepakoltam a cókmókom: laptop, toll, szótár, füzet, lelkileg felkészültem, hogy meg se fogom találni a könyvtár oldalsó bejáratát, hogy be se fogok tudni menni, hogy nem tudom majd, hol lehet laptopot használni, hogy nem találom meg magát a könyvet. Szóval heroikus harcra készültem, mesébe illő próbákkal - erre a Felhőn Játszadozó közbeszólt. Esett az eső. A 4 réteg ruhám átázott. Örömmel, hogy megúsztam a könyvtárazást, de azért kicsit csalódottan, hazaindultam. Kisütött a nap, megszáradtam, mire hazaértem. Felnéztem az égre, és azt gondoltam, ha létezel, nagyon jó a humorod, mindig is tudtam. :) Ma pedig voltam a muminmúzeumban, ahol nem lehetett képeket csinálni. De fantasztikus volt. :) Időutazás, szóval egy falat gyerekkor. :) Nagyrészt makettek voltak, képek. A kedvencem a vadnyugati muminok voltak. :) Ültek a kocsmában, kártyáztak, ittak. :) Szóval én asszem elviszem majd a gyerekeimet. :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr92308010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yad 2010.09.19. 20:30:12

Ah, én is elvittelek volna, kicsim, mert már nekem is vannak emlékeim a muminokról. De szerencsére elmentél magadtól hozzájuk.

valkoinen 2010.09.19. 20:34:21

Ehehh. De nem vittél el. :) Én majd akkor viszem el őket, ha... mondjuk... nem tudom. Szóval kiskorukban. :D Nem 22 éves nagy ló korukban... :D
süti beállítások módosítása