HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.08. 21:14 valkoinen

19. nap: visszás dolgok

 Ma brutálmód korán kellett kelni az eddigi 10-hez képest, 7-kor, itt nálam még csak 10 óra, de már most elég fáradt vagyok - holnap szerencsére kicsit tovább alhatok. Első óra észt volt, nem ez lesz a kedvenc órám - lehet, hogy holnap erre is kell tankönyvet venni (meg szótárt...), ami Daniel szerint majdnem 40 euró, de szerintem lehet, hogy diákkedvezménnyel csak 30. Jah, meg ma kellett venni 4 euróért szókincsfejlesztő órára segédanyagot. Szóval első hét, első hét... :) 3-an voltunk cserediákok, Daniel, Justiina meg én, mindhárman járunk a haladó finnre is. Kaptunk házit is, de majd szerintem csak holnap csinálom meg, egyrészt mert most jutott eszembe (mire nem jó a blog? :D), és már nincs kedvem, másrészt mert lesz 2 óra lyukam holnap, és úgyse tudok ilyenkor mit kezdeni magammal... Jó, hogy ebédelnem is kell, de az nem nagy cucc, negyed óra. Szókincsfejlesztéssel kapcsolatban tévedtem, mert a tanár cseszettül nem veszi figyelembe, hogy a gyengék hol állnak, elég brutál szókincset veszünk, még én is hülyének érzem magam. :D De: a kis disznó csoporttársaim csalnak. Óra végefelé világosodtam meg, hogy hogy van az, hogy nekem majdhogy lövésem sincs a feladathoz, ezek meg vágják. Kiderült, hogy azért, mert vadul szótárazgatnak. Szóval most én tűnök hülyének. :) Na, sebaj. :) Ebédre amúgy fasírt volt, persze a magyar jobb. ;) Este meg volt a finn társ. és kultúra c. angol óra, ahol finn töri volt a téma, jófej volt a pali, de azért nem volt túl izgi. Bár lehet, hogy az én fittségemben volt a hiba...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr622281373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása