HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.04. 15:33 valkoinen

15. nap: punnyadás

 Ma akartam múzeumba menni, de aztán inkább MSN-eztem helyette, ejnye. Majd holnap. Úgyhogy csak a menzán voltam kajálni, ahol rántott hús volt. Érdekes, általában tökéletesen csinálják a húsokat, omlós meg minden (és ahogy azt leírtam, eszembe jutott a kis hülyegyerek a reklámból: omlóóósz meg cirke meg zackó, még jó, hogy itt nincs tévé...), de ez annyira nem volt tökéletes. Ráadásul jön a nyomorék bölcsességfogam, közepes mértékben kellemetlenül élem meg jelenleg. :D Utána lett volna a múzeum. Csak, sajnos, mindig úgy vagyok vele, hogy bemegyek kajálni, dél, mire hazaérek, ha nem fél 1, akkor még teázgatok 1-2 órát, és sitty-sutty fél 3, és lassan indulni kéne, de olyan jó meleg van benn, kinn meg kevésbé. Most 11 fok van, szóval már kezd jó idő lenni, de mindjárt zár a múzeum, úgyhogy már nem indulok el. Szobatársam sehol, azért mégiscsak jó valamire, ha van az embernek mobilja, de most meg ezért vegyek? Csak előkerül... Szerintem egyszerűen csak arról van szó, hogy gigászi jól érzi magát a koreai barátnőjével. Jó lehet. Én is jól éreznem magam egy magyarral. Bár a tutorom is mindig SMS-t ír, pedig tudja, hogy van netem. Múltkor ráébresztő kérdésként megkérdeztem, hogy Neked is van otthon neted, ugye? Közölte, hogy igen, de akkor nem értem, miért élvezi a felesleges pénzkidobást. Nem tudom, mennyi pénz lehet a kártyámon, majd ha lefogy, legalább lesz ok, hogy miért nem írok vissza. Nem szeretem a logikátlan, ráadásul pazarló dolgokat (jó, vannak kivételek, pl. a motorom :D). Szóval én nem vagyok finn-fanatikus. Bár ezt eddig is tudtam. Viszont ma befejezem Aronsont. Úgyhogy megyek is. Már a 417. oldalon tartok, juhú. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr72271127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása